About Me

My photo
ampang, kuala lumpur, Malaysia

Wednesday, February 2, 2011

Tersilap Mas0k Tandas!

Peristiwa ini berlaku semasa iraas darjah 5 di sekolah saya. Iraas seorang budak baru di sekolah itu. Pada hari pertama Iraas bersekolah, Iraas mengalami sakit perut. ibu iraas memaksa iraas supaya pergi ke sekolah kerana hari itu adalah hari pertama iraas bersekolah.

Ibu iraas menghantar iraas sehingga ke kelas. Iraas mencari tempat duduk. Selepas itu perut iraas terasa sakit sekali. Iraas tidak boleh tahan lagi. Lantas iraas menghampiri guru kelasnya dan meminta izin untuk ke tandas. Guru mengizinkan iraas ke tandas. iraas terus berlari macam itik(tekedet-kedet) Iraas tidak nampak papan yang bertulis 'tandas lelaki', lalu berlari mas0k ke dalam nya.

Apabila sudah selesai melepaskan hajat, iraas membuka pintu. Alangkah terkejut nya Iraas apabila ada pelajar lelaki ada didalam nya. Lalu iraas terkejut ber0k dgn mke nya yang sangat- sangat memalukan dan lelaki tersebut juga menjerit kerana melihat mke iraas yang agk menakut dan tidak pernah dilihat oleh lelaki tersebut. Keadaan disekolah juga menjadi riuh rendah.



iraas s0wy taw aq letak name kaw c0z nie cme men2 jer~~ jgan amek kesah sanat taw!..
kawan mst kitai kawan, baru la name nyer kawan.. hahaha.. lagi un ramai orang name IRAAS.. N aq harap kaw ta mara... =)smile always..




3 comments:

  1. haha . nab ! ak ske gile cte ko ! mmg btol lh kwn kne kitai kwn ! yeah ! ak syg ko nab sbb wt cte cmnie ! haha . :DD
    kpd iraas : jgn mrh , nati ika ta ske ! :P

    ReplyDelete
  2. ha3..kau min!!tunggu kau.nati aq wt post pling kejam pena aq wt..
    look n see my fren..;)

    nab:ko wt jgk taw..HA3:D

    ReplyDelete
  3. hahaha.. min.. bg0s..
    iraas- haha.. tg0k lu.. kal0 ade mase la yer~~..huhu..
    k0wang just tggu n siap sedie..haha.. (setan)

    ReplyDelete